CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Page 1 of 5 1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  hensem on Mon 29 Mar 2010, 06:27

salam,

den da beli satu hose cai aluminum.. tp tak berani pasang lagi.. sapa2 da beli tlg kasi2 nfo sikit:

ni gambo hose yang iras2 yang den beli:

avatar
hensem
WACC CENTRAL
WACC CENTRAL

Male Number of posts : 562
Age : 46
Location : beranang-bangi-beranang..kekadang sek8 shah alam
Registration date : 2010-03-11

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  saiful.zekX on Mon 29 Mar 2010, 06:33

ramai dah pakai nie bro..huhuu.... DIY jek...

saiful.zekX
WACC CENTRAL
WACC CENTRAL

Male Number of posts : 16370
Location : KL
Registration date : 2008-02-26

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  hensem on Mon 29 Mar 2010, 06:34

tu la nak mintak bantuan...

tengok hari tu masa diy nampak.. tp tak mao la guna lubang lampu bawah tu... tebuk kat mana elok?

zekx.. shot2 la gambo kete hang.. leh aku buat panduan hujung minggu ni nak cuba tengok
avatar
hensem
WACC CENTRAL
WACC CENTRAL

Male Number of posts : 562
Age : 46
Location : beranang-bangi-beranang..kekadang sek8 shah alam
Registration date : 2010-03-11

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  saiful.zekX on Mon 29 Mar 2010, 06:55

g tgk kat galeri kereta2 ahli wacc g..ehehe

saiful.zekX
WACC CENTRAL
WACC CENTRAL

Male Number of posts : 16370
Location : KL
Registration date : 2008-02-26

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  zaidy on Mon 29 Mar 2010, 07:11

hang tebuk kat bonet.wat scoop macam subaru.ada berannnnnnnnnnnnnnnn????







cabotttttttttttttttttttttttttttttttt Twisted Evil
avatar
zaidy
NON ACTIVE MEMBERS

Male Number of posts : 2312
Age : 40
Location : indera kayangan-klang-kL-pasir mas-sabahan
Registration date : 2008-07-30

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  hensem on Mon 29 Mar 2010, 07:21

ayoo... itu macam lubang idung? cadang nak sorok belakang grill macam zekx sorok lampu limpah dia laa
avatar
hensem
WACC CENTRAL
WACC CENTRAL

Male Number of posts : 562
Age : 46
Location : beranang-bangi-beranang..kekadang sek8 shah alam
Registration date : 2010-03-11

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  Pidus on Mon 29 Mar 2010, 07:23

zaidy wrote:hang tebuk kat bonet.wat scoop macam subaru.ada berannnnnnnnnnnnnnnn????







cabotttttttttttttttttttttttttttttttt Twisted Evil


kikikiki...
pndai zaidy bt lwak..
bek buang trus bonet 2 zaidy lg hbat
tp nk tya apa tjuan hang nk pkai ni
nk smart or nk leh tmbhkan pickup keta hang
avatar
Pidus
WACC BRANCH LEADER
WACC BRANCH LEADER

Male Number of posts : 2254
Age : 31
Location : Bukit Kayu Hitam, changloon, Padang Besar...
Registration date : 2009-09-03

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  Aizat_atul on Mon 29 Mar 2010, 07:23

brapa lah harga benda nie...berminat..nk psng jgk
avatar
Aizat_atul
WACC CENTRAL
WACC CENTRAL

Male Number of posts : 1460
Age : 25
Location : AmpaNG. SelaNgOr
Registration date : 2010-01-05

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  hensem on Mon 29 Mar 2010, 07:26

Aizat_atul wrote:brapa lah harga benda nie...berminat..nk psng jgk

cuba risik2 kat mudah

den beli aluminium dlm rm50 kalu getah dalam rm30...

nak pasang dok pikior mana nak tebuk lubang...karnag2 buka2 skru tak reti pasang balik.
avatar
hensem
WACC CENTRAL
WACC CENTRAL

Male Number of posts : 562
Age : 46
Location : beranang-bangi-beranang..kekadang sek8 shah alam
Registration date : 2010-03-11

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  zaidy on Mon 29 Mar 2010, 07:43

pidus:hensem tu nak bagi angin fresh masuk la tu..........
hensem:ang tebuk je grill kat bumper tu......
avatar
zaidy
NON ACTIVE MEMBERS

Male Number of posts : 2312
Age : 40
Location : indera kayangan-klang-kL-pasir mas-sabahan
Registration date : 2008-07-30

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  hensem on Mon 29 Mar 2010, 07:44

zaidy.. hang melawak ka betui2... karang aku buat mcm tu hangpa pederas gelak aku kaw2 Razz
avatar
hensem
WACC CENTRAL
WACC CENTRAL

Male Number of posts : 562
Age : 46
Location : beranang-bangi-beranang..kekadang sek8 shah alam
Registration date : 2010-03-11

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  zaidy on Mon 29 Mar 2010, 07:46

klu lawa aku ikot hang.....klu pelik aku gelak je la...tu yg mampu.......... Razz Razz Razz
better hang pasang kat bumper la....hang pakai bumper se kan?aku ingat pon nak pasang jugak..nak pasang kat bumper.............
avatar
zaidy
NON ACTIVE MEMBERS

Male Number of posts : 2312
Age : 40
Location : indera kayangan-klang-kL-pasir mas-sabahan
Registration date : 2008-07-30

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  Pidus on Mon 29 Mar 2010, 07:46

hensem wrote:zaidy.. hang melawak ka betui2... karang aku buat mcm tu hangpa pederas gelak aku kaw2 Razz

smbil drve hang agkat bnet lg fresh agn msuk
avatar
Pidus
WACC BRANCH LEADER
WACC BRANCH LEADER

Male Number of posts : 2254
Age : 31
Location : Bukit Kayu Hitam, changloon, Padang Besar...
Registration date : 2009-09-03

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  hensem on Mon 29 Mar 2010, 08:04

saja hang zaidy noo.. hang balik seriab aku ikat hang kat pokok keriang dot.. biaq kerenga hurung

pidus... apa kata kita buang aja bonet depan tu.. kih kih sure ultra cai... hang pong leh geng dengan zaidy.. ikat kat pokok keriang dot Razz
avatar
hensem
WACC CENTRAL
WACC CENTRAL

Male Number of posts : 562
Age : 46
Location : beranang-bangi-beranang..kekadang sek8 shah alam
Registration date : 2010-03-11

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  zaidy on Mon 29 Mar 2010, 08:06

i like keriang dot............. Razz
mana nak cari keriang dot....??

hose cai tu bila hang nak pasang??aku nak pasang jugak.............
avatar
zaidy
NON ACTIVE MEMBERS

Male Number of posts : 2312
Age : 40
Location : indera kayangan-klang-kL-pasir mas-sabahan
Registration date : 2008-07-30

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  man_spaq on Mon 29 Mar 2010, 08:09

zaidy wrote:i like keriang dot............. Razz
mana nak cari keriang dot....??

hose cai tu bila hang nak pasang??aku nak pasang jugak.............

aku pun nak pasang jugak lah Laughing Laughing
avatar
man_spaq
WACC CENTRAL
WACC CENTRAL

Male Number of posts : 1454
Age : 37
Location : Jalan Ipoh, K.L
Registration date : 2009-07-30

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  hensem on Mon 29 Mar 2010, 08:11

tu la... mr president... bila ada lagi DIY?
avatar
hensem
WACC CENTRAL
WACC CENTRAL

Male Number of posts : 562
Age : 46
Location : beranang-bangi-beranang..kekadang sek8 shah alam
Registration date : 2010-03-11

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  5rusz on Mon 29 Mar 2010, 08:18

hensem wrote:tu la... mr president... bila ada lagi DIY?

anda merindui diy lagi kee...
avatar
5rusz
WACC BRANCH
WACC BRANCH

Male Number of posts : 2855
Age : 32
Location : Dengkil-Klia-Putrajaya-Kota Warisan-Sepang
Registration date : 2009-06-18

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  hensem on Mon 29 Mar 2010, 08:19

aku rasa ramai orang rindu rinduwan..

viper leh jual ficd kan kan kan
avatar
hensem
WACC CENTRAL
WACC CENTRAL

Male Number of posts : 562
Age : 46
Location : beranang-bangi-beranang..kekadang sek8 shah alam
Registration date : 2010-03-11

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  Viper on Mon 29 Mar 2010, 08:21

masa turun TT..boleh DIY......apa susah..tak perlu tunggu DIY...
avatar
Viper
WACC CENTRAL
WACC CENTRAL

Male Number of posts : 4649
Age : 41
Location : Subang Jaya
Registration date : 2008-03-01

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  hensem on Mon 29 Mar 2010, 08:25

Viper wrote:masa turun TT..boleh DIY......apa susah..tak perlu tunggu DIY...

sompet ko bro? gelap2 ni mata den buntal..
avatar
hensem
WACC CENTRAL
WACC CENTRAL

Male Number of posts : 562
Age : 46
Location : beranang-bangi-beranang..kekadang sek8 shah alam
Registration date : 2010-03-11

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  Viper on Mon 29 Mar 2010, 08:29

parking er..bawah lampu..jangan parking kat tompet golap....FICD keta ako pun pasang masa turun TT...hehehe... thanks pada tukang pasang....
avatar
Viper
WACC CENTRAL
WACC CENTRAL

Male Number of posts : 4649
Age : 41
Location : Subang Jaya
Registration date : 2008-03-01

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  Pidus on Mon 29 Mar 2010, 10:13

hampeh aku p tya kat kdai acc x sat dia kta seratus lbh..
nk kna bka tbuk bmper lg.. Twisted Evil
avatar
Pidus
WACC BRANCH LEADER
WACC BRANCH LEADER

Male Number of posts : 2254
Age : 31
Location : Bukit Kayu Hitam, changloon, Padang Besar...
Registration date : 2009-09-03

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  saiful.zekX on Mon 29 Mar 2010, 10:31

Pidus wrote:hampeh aku p tya kat kdai acc x sat dia kta seratus lbh..
nk kna bka tbuk bmper lg.. Twisted Evil

mahai gila~ Shocked

saiful.zekX
WACC CENTRAL
WACC CENTRAL

Male Number of posts : 16370
Location : KL
Registration date : 2008-02-26

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  Pidus on Mon 29 Mar 2010, 10:36

zekX wrote:
Pidus wrote:hampeh aku p tya kat kdai acc x sat dia kta seratus lbh..
nk kna bka tbuk bmper lg.. Twisted Evil

mahai gila~ Shocked

2 psal...
tp bukan wrna krum lah kn...
ada wrna merah ja td...cam aloi lah kn
avatar
Pidus
WACC BRANCH LEADER
WACC BRANCH LEADER

Male Number of posts : 2254
Age : 31
Location : Bukit Kayu Hitam, changloon, Padang Besar...
Registration date : 2009-09-03

Back to top Go down

Re: CAI pasang sendiri- sapa dah buat?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 5 1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum